Pentru o mai bună claritate a Termenilor și a Condițiilor: “Site” înseamnă în continuare web site-ul mimabrasov.ro, “Administrator”– persoana sau echipa care se ocupă cu administrarea site-ului, “Serviciul” înseamnă orice serviciu oferit pe Site, și / sau orice modul sau componentă a acestuia; “Utilizatorul” sau “Clientul”/ “Participantul” inseamnă în continuare orice persoană care vizitează sau accesează site-ul, care își crează cont pe site sau care dorește să utilizeze serviciile oferite de site-ul mimabrasov.ro
Acest site aparține MIMA ART SRL , numit în continuare MIMA Muzica BRAȘOV. Toate textele, fotografiile și documentele disponibile pe acest site sunt supuse termenilor și condițiilor de mai jos, precum și oricărei schimbări a acestui document pe care Centrul MIMA Muzica BRAȘOV o poate efectua. Prin accesarea sau folosirea acestui site în orice mod, inclusiv simpla vizitare a acestui site, consimțiți să respectați condițiile de utilizare stabilite de MIMA Muzica BRAȘOV. MIMA Muzica Brașov își rezervă dreptul de a modifică condițiile de utilizare și celelalte reguli care apar pe site fără a vă anunța în prealabil. Continuarea utilizării site-ului în urma acestora constituie acceptul dumneavoastră privind aceste modificări. Utilizarea site-ului va fi supusă celei mai noi versiuni a termenilor și condițiilor de utilizare, publicate pe site-ul nostru, la momentul la care utilizarea are loc. Este obligația dumneavoastră de a verifică periodic condițiile de utilizare a site-ului. Dacă încălcați vreunul din termenii sau condițiile de utilizare a acestui site, autorizația dumneavoastră de a-l folosi încetează automat așa încât orice material descărcat sau tipărit de pe acest site cu violarea condițiilor de utilizare este în afară legii și impune luarea măsurilor legale necesare.
Furnizați informații cu exactitate, actualitate și completitudine despre dumneavoastră.
Nu deranjați alți utilizatori ai site-ului sau utilizatori ai altor site-uri afiliate sau legate.
Nu încărcați, publicați sau transmiteți în orice alt mod, prin intermediul site-ului, viruși sau alte fișiere disruptive sau distructive.
Nu întrerupeți sau interferați cu securitatea site-ului, sau să cauzați daune în orice alt mod acesteia, sau materialelor, resurselor sistemului, parolelor, sau rețelelor conectate sau accesibile prin intermediul site-ului sau altor site-uri afiliate sau legate.
Produsele prezentate sunt disponibile în limita stocului. MIMA Muzica Brașov nu oferă nicio garanție, fie explicită, fie implicită, referitoare la funcționarea site-ului, informații, conținut, materiale sau produse. Utilizatorii sunt de acord că utilizarea site-ului și achiziționarea produselor se realizează pe propriul lor risc. MIMA Muzica Brașov nu poate garanta disponibilitatea în stoc a tuturor produselor prezentate. În caz de indisponibilitate, consumatorii vor fi notificați și sumele plătite vor fi rambursate în cel mult 30 de zile.
Cu acordul consumatorului, MIMA ART SRL poate livra un produs sau serviciu similar calitativ și cu un preț echivalent în cazul indisponibilității produsului sau serviciului comandat. Imaginile au titlu de exemplu, iar produsele livrate pot să difere de acestea în diverse aspecte.
Valoarea maximă a obligațiilor MIMA ART SRL față de client în cazul unei livrări necorespunzătoare este suma achitată de către client.
Prețurile afișate pe site sunt cele finale. Produsele cumpărate prin intermediul site-ului nu pot fi revândute în scopuri comerciale. Prețul de achiziție prezentat pe factură va fi același cu cel prezentat pe site la momentul achiziției.
Livrarea ProduselorServiciul de livrare ( ,,Cântecele lui Zelie”) se face prin curier sau produsele pot fi ridicate direct de la sediile MIMA MUZICA Brașov. Validarea comenzilor se face prin contactarea telefonică a clienților.
Plata Produselor
Plata produselor se poate face în avans prin transfer bancar sau cu cardul bancar. În cazul plății prin transfer bancar, dovada plății trebuie trimisă la adresa de e-mail info@mimabrasov.ro. Plata online prin card de credit/debit este procesată imediat.
MIMA Muzica Brasov acceptă următoarele cărți de credit/debit: Visa, Visa Electron, Mastercard/Eurocard, Maestro. Diferența de bani, în cazul în care există, va fi restituită clientului.
Produsele pot fi returnate conform O.U.G. 34/2014 în termen de 14 zile de la primirea lor. Pentru a exercita dreptul de retragere, clientul trebuie să informeze MIMA ART SRL prin e-mail la info@mimabrasov.ro sau prin scrisoare la adresa de sediu. Clientul este responsabil pentru costurile de returnare.
Dacă se respectă condițiile de returnare, MIMA ART SRL va rambursa suma plătită de client în cel mult 14 zile de la primirea notificării de retragere.
Copyright Întregul conținut al site-ului mimabrasov.ro– imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, scripturi, programe și alte date – este proprietatea MIMA ART SRL si a furnizorilor săi și este apărat de Legea pentru protecția drepturilor de autor și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul MIMA Muzica Brașov a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.
Accesul la site
MIMA Muzica Brașov garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal, pe acest site și nu îi conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor societății MIMA ART SRL fără acordul prealabil scris al acesteia.
POLITICA DE REZOLVARE, RECLAMAȚII CU UTILIZATORII FINALI Prezența procedură reglementează procesul de soluționare a sesizărilor primite de la utilizatorii finali, clienți persoane fizice sau juridice ai MIMA ART SRL, care beneficiază de servicii sau produse.
Sesizarea este o solicitare a utilizatorilor finali de rezolvare a unor situații considerate de către aceștia drept abateri de la condițiile legale sau contractuale de furnizare a serviciilor sau produselor, la care este așteptat un răspuns sau o rezoluție.
Clienții care beneficiază de servicii furnizate de MIMA ART SRL pot adresa în limba română sesizările:
Sesizarea este o solicitare a utilizatorilor finali de rezolvare a unor situații considerate de către aceștia drept abateri de la condițiile legale sau contractuale de furnizare a serviciilor, la care este așteptat un răspuns sau o rezoluție. Este necesar ca sesizarea să cuprindă datele de identificare ale clientului care reclamă, cât și datele sale de contact (adresa și număr telefon) la care dorește să primească răspunsul.
Termene
Termen de depunere sesizări: se pot transmite reclamații în orice moment, fără a există un termen „maxim”;
Termen de informare: în cazul în care în cursurile fizice sau online, CD-urile sau cărţile achiziţionate de la MIMA ART SRL nu corespund descrierii de pe pagină mimabrasov.ro şi nu s-au negociat alte termene, utilizatorul va fi informat cu privire la rezultatul sesizării sale în momentul soluționării sesizariii.
Dacă sesizarea nu este soluționată în termenul prevăzut, utilizatorul va fi informat cu privire la rezultatul reclamației în orice moment;
Termenul maxim de rezolvare al sesizărilor: soluționarea reclamațiilor și trimiterea răspunsului către utilizatorul final se va efectua în maximum 30 zile.
Modalități de tratare a reclamațiilor
Orice reclamație primită de la client– adresată în scris sau verbal, primește automat un număr unic de înregistrare. Fiecare reclamație se încadrează în funcție de natură sa, în categoria de serviciu sau produs la care această face referire (cursuri fizice/online, CD-uri şi cărţi).Toate detaliile despre reclamația clientului și documentele primite de la client (în scris sau verbal) sunt atașate reclamației. Rezolvarea reclamației parcurge un proces amănunțit de investigare.
Modalitate tratare sesizare
Utilizatorul final va fi informat cu privire la rezultatul sau stadiul demersurilor efectuate pentru soluționarea reclamației sale, prin aceeași modalitate folosită de acesta pentru a transmite reclamația. După preluarea sesizării de către un membru al echipei MIMA Muzica BRAȘOV, ca reprezentant MIMA ART SRL, clientul este contactat telefonic la numărul de telefon comunicat în sesizare, pentru eventuale detalii suplimentare. După rezolvarea sesizării clientul va fi informat cu privire la rezoluția dată.
Soluționarea litigiilor
În cazul apariției unor litigii, se va încerca soluționarea pe cale amiabilă, iar dacă această procedură eșuează, utilizatorii pot apela la orice alte proceduri extrajudiciare sau se pot adresa instanțelor competențe. Fiind de acord cu acești Termeni și Condiții, clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.